ניהול המידע על לקוחות ותמיכה בתהליכי מכירה מגוונים, החל ממכירת מוצרים פשוטים ועד למכירת ציוד מורכב או ערכות משולבות, ייצור להזמנות או ייצור למלאי, מכירות טלפוניות או- EDI.
באמצעות הפתרון ניתן לנהל את מחזור חיי הזמנת הלקוח, משלב ניהול תצורת מוצר, הצעות מחיר להזמנות, תמחור, תכנון עמלות ושכר עובדים, ועד ניהול יעדי מכירה ומדידת ביצועים, בין אם המכירות מבוצעות באתר עצמו או בשטח.
פתרון זה כולל גם, ניהול הסכמים מורכבים ותמיכה בתהליכי שירות לאחר מכירה באתר היצור או באתר הלקוח.
תמיכה בתהליכי מכירה מגוונים וביצור להזמנות או למלאי • ניהול פעילות לקוחות CRM/CLM • ניהול הזמנות לקוח • ניהול הצעות מחיר • תמחור ותנאי הזמנה • ניהול הסכמי מסגרת • ניהול ממשק בין נקודות מכירה • סטטיסטיקת מכירות וביצועים • ניהול זמני אספקה • ניהול בונוסים ועמלות